Rozmiar czcionki:

Kontrast:

Edynburg 1972

Richard Demarco Gallery, Edynburg, Wielka Brytania,
sierpnień 1972

Seria performances ("Water, Drawing in the corner", "Drawing in the wall", "Drawing on the pavement", "Form, Form & Sound", "Water-Fire-Life", "Nothing", "Auction") zrealizowanych przez kilka dni w Galerii Richarda de Marco i przestrzeni publicznej. Oprócz Warpechowskiego swoje prace w tym samym czasie pokazywali tam też inni polscy artyści, między innymi, Tadeusz Kantor.
Część wystąpień była powtórzeniem wcześniejszych akcji lub ich rozwinięciem, jak na przykład "Drawing on the wall", gdzie Warpechowski zaangażował dziennikarkę "Financial Times" Marinę Vaizey, przymocowując jej rękę do ściany i każąc rysować.
Wątek "Nic" pojawił się tym razem w formie rozrzuconych na ulicy kartek z napisem "NOTHING".
Na koniec odbyła się "Aukcja talerzy". Za cenę od 1/2£ można było nabyć jedno z 60 naczyń zawierających wybrane przez artystę hasła. Te, które nie zostały sprzedane miały służyć jako tematy nowych prac. Jednym z nich był talerz na napisem "NIC", stąd tak częsta obecność tego wątku w późniejszych akcjach Warpechowskiego.

Zobacz też: #6, #11, #20, #21, #27